Klasyk

Klasyczna czarna sukienka czy jak niektórzy wolą szablonowa mała czarna stanowi fundament garderoby każdej dziewczyny. Nieskomplikowany krój, pełen elegancji i szyku kolor decydują o możliwości założenia jej na wiele okazji, szczególnie tych bardziej wytwornych. Docenisz ją w trakcie układania stylizacji na zakończenie roku szkolnego, urodziny koleżanki czy imprezę rodzinną. Okaże się ona twoim asem w rękawie i kołem ratunkowym. Z miejsca podziękujesz Coco Chanel za spopularyzowanie jej w latach dwudziestych XIX wieku i będziesz zawdzięczała dobre samopoczucie płynące z olśniewającej kreacji oraz komplementów sypiących się z ust znajomych. Nie dość, że mała czarna pozwoli Ci zaoszczędzić czas spędzony na szukaniu i kreowaniu w głowie przekombinowanych odświętnych stylizacji to ponadto da szansę udowodnić koleżankom i samej sobie, że elegancja, szyk tkwią w prostocie. Szczególnie zaobserwują to kumpele, które przekombinują ze swoimi kreacjami i przekroczą cienką granicę dobrego smaku, a ponadto z nutką zazdrości, lekkim smutkiem zerkną na subtelne opcje. Ostatecznie nikomu nie odradzam kombinowania z modą, jednak jeśli czujesz, że brak Ci jakiejkolwiek wiedzy w tej dziedzinie i dobrego gustu lepiej w uroczyste dni postawić na coś prostego, co się przyjmie, a nie będzie zalatywać kiczem.   






sukienka-zara|buty-zara|torebka-szafa mamy|bransoletka-apart

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba :)
    obserwuję
    zapraszam do siebie ---> http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega piękna sukienka! <3
    Uwielbiam małą czarną, ostatnio w mojej szafie znalazłam jedną zapomnianą czarną sukienkę.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia no i oczywiście sukienka ;)

    kingadomanska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostota jest chyba najpiękniejsza :) wyglądasz bardzo łądnie!

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała czarna to podstawowa część garderoby każdej z nas :) Twoja mała czarna jest przecudna kocham kolor czarny więc od razu wpadła mi w oko :) W prostocie siła :)
    Obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza torebeczka :) wyglądasz ślicznie, pozdrawiam!

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty