Dżinsowa sukienka

Jak pisałam w ostatnim poście ścięłam włosy. Mimo początkowego braku przekonania słuszności tej decyzji, teraz mogę wam z pewnością powiedzieć, że był to dobry pomysł. Jako posiadaczka (praktycznie od zawsze) długich włosów, zapomniałam jakie korzyści płyną z tych krótkich. Myśl, że nie muszę wstawać wcześniej rano, żeby je wyprostować naprawdę brzmi optymistycznie. Na zdjęciach oprócz nowej fryzury widnieje świeży nabytek w postaci dżinsowej sukienki. Przygotowałam prostą stylizację z jej właśnie udziałem w roli głównej. Najbardziej w tym stroju lubię połączenie dżinsowej nowości z czarnymi, znoszonymi trampkami. Według mnie nadaje to luzu całej stylizacji. Myślę, że strój idealnie nadaje się do szkoły, na spotkanie z koleżankami czy na wyjście na kawę. Wyróżnia go to, że mimo iż można go traktować jako zestaw na co dzień jest w pewien sposób oryginalny. Można go uznać także za dobrą alternatywą dla dżinsów i swetra czy koszuli.    




Komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci w krótkich włosach. I w sukience!! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam za odwagę! sama noszę długie włosy od kilku lat i nie odważyłabym się ściąć...
    oczywiście obserwuję i liczę na rewanż kochana :)
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w krótkich włosach ;)
    Ten sweterek ma śliczny kolor <3
    Bardzo ładna sukienka :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty