Birkenstock

Swoją pierwszą parę czarnych Birkenstock'ów zakupiłam podczas ostatniego wyjazdu do Austrii (na początku sierpnia). Nad ich zakupem zastanawiałam się od zeszłych wakacji, ale w końcu wtedy zdecydowałam się na tańszy odpowiednik z CCC. Jednak tamten model posłużył mi jedynie na tygodniowych wakacjach, gdyż po nich nie nadawał się do użytku. Może też trochę z tego powodu tym razem postanowiłam zainwestować już w skórzane. W poście możecie jeszcze zobaczyć ostatnie zdjęcia z wakacji, wykonane jakoś pod koniec sierpnia. Mam na nich jedną z moich ulubionych koszulek w serek i czarne, nieśmiertelne szorty. Oprócz tego jest to ostatnia notka z taką fryzurą. Dokładnie 31 sierpnia a godzinie 14:00 ścięłam włosy na krótsze, dużo krótsze. Wyszło tak, więc, że mam je teraz do ramion. W następnej notce na pewno Wam pokażę efekt tej "małej metamorfozy".   




Komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz! Czekam na zdjęcia po Twojej 'metamorfozie'! :D

    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu ścięłaś włosy? :o takie dłuuuuugie miałaś :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne włosy *.* czekam na zdjęcie po scięciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne włosy *.* czekam na zdjęcie po scięciu

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty