Wiedeń

Wiedeń niewątpliwie przyciąga turystów nowoczesną architekturą w postaci wspaniałych budowli, imponujących pałaców oraz majestatycznych kościołów. W "mieście muzyki" na pewno nie można się nudzić. Kiedy jednak zwiedzanie stolicy schodzi na drugi plan miasto oferuje wiele klimatycznych kawiarni, restauracji. Tam z pewnością można odpocząć i pooddychać aromatem podanej kawy czy rozkoszować się smakiem tradycyjnego dania. Zanim jednak doczekaliśmy takiej chwili relaksu odwiedziliśmy kilka zaplanowanych obiektów. Pierwszego dnia udaliśmy się do Pałacu Schönbrunn czyli letniej rezydencji Habsburgów. W skład kompleksu wchodzą jeszcze barokowe ogrody, gdzie znajdują się palmiarnie i najstarsze zoo na świecie. Później pojechaliśmy na Kahlenberg, skąd rozpościera się wspaniała panorama Wiednia. Wieczorem zarezerwowaliśmy sobie trochę czasu na Prater czyli sławne wiedeńskie wesołe miasteczko. Tam przy zachodzącym słońcu wsiedliśmy do Riesenrad, aby ponownie podziwiać panoramę Wiednia. Kolejnego dnia odwiedziliśmy Górny i Dolny Belweder oraz przespacerowaliśmy się otaczającymi go ogrodami. Później wpadliśmy na ciastko do słynnej cukierni Demel, a na kawę do Hawelki. Oba lokale zachwycały swoim klimatycznym wnętrzem wypełnionym tabunem zwiedzających. Na koniec obejrzeliśmy Stephansdom czyli górującą nad miastem gotycką katedrę i pojechaliśmy na małe zakupy. Udało mi się kupić moje wymarzone czarne Birkenstock'i, nad którymi zastanawiałam się od zeszłych wakacji. Myślę, że jeśli miałabym szansę odwiedzić Wiedeń drugi raz nie zastanawiałbym się ani chwili.

       Pałac Schönbrunn           




Kahlenberg


Prater





Belweder



Demel

Stephansdom

Hawelka



Komentarze

  1. Świetna stylizacja na podróż.
    Piękne zdjęcia, szczególnie mi się spodobały nr 2 i nr 4 :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedeń jest przepiękny, byłam tam w zeszłym roku :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, byłam w Wiedniu parę ładnych lat temu, ale widziałam właściwie tylko podstawowe rzeczy - włacznie w Praterem. chciałabym kiedyś pojechać do Wiednia tak o, żeby go naprawdę poznać, od każdej strony. mam nadzieję, że się uda :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam i w sumie nigdy nie był on na mojej liście miejsc, które chciałabym zobaczyć, jednak patrząc na zdjęcia, bardzo mi się podoba, więc kto wie, może kiedys się tam wybiorę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a cute look! Love how you spiced it up with the colorful combination

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Wiedniu ponad dwa lata temu, przepiękne miasto! A widok z Kahlenberg zapiera dech w piersiach.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądając zdjęcia stwierdziłam, że idealnie bym pasowała do tego miejsca! Zazdroszczę Ci tych widoków... Może i ja niedługo zawitam do Wiednia?

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mega notka, i genialne zdjęcia :D
    zapraszam do siebie a jesli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji :D :http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie : kiinga-kiinga6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty