Klasyczny look

Szablonowe czarne spodnie i luźna bluzka w stylu hippie to stanowczo moi ulubieńcy, którzy nigdy mi się nie znudzą. Myślę, że dość klasyczny look idealnie dopełnia czarny kapelusz.Wygrzebałam go na wyprzedażach w H&M'ie rok temu, ale do tej pory często mi towarzyszy. Jedynie może został trochę zniszczony podczas pobytu w słonecznej Grecji (w zeszłe wakacje), nieco wyblakł i stracił swój dawny blask. Mimo wszystko bardzo go lubię i zabieram na te wakacje. Dokładnie jutro nad ranem wyjeżdżam na prawie tydzień do Wiednia. Na pewno zrobię dużo zdjęć, którymi się z wami podzielę w następnych artykułach. Jestem trochę podekscytowana, ale niestety jeszcze nie do końca spakowana. Z tego powodu muszę zakończyć ten wpis. I do usłyszenia (napisania)!     









Komentarze

  1. Cudny ten kapelusz zazdroszczę, że wyrwałaś go na wyprzedaży :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! zakochałam się w butach

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na twój wiek, masz bardzo wyszukany i elegancki styl, bardzo mi się to podoba ;) pozdrawiam ;*
    http://ka3iafashion.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji a się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie stylizacje, a ten kapelusz jest niesamowity ♥ życzę udanej wycieczki do Wiednia!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty