Brno

Tydzień temu wróciłam z mojego małego wypadu do Wiednia, jednak nie miałam okazji nic tutaj dodać ze względu na warsztaty fotograficzne, na które uczęszczałam. Udało mi się jednak już obrobić pierwszą część zdjęć z wyjazdu. A dokładnie te, które wykonałam w Brnie- drugim co do wielkości miastu Czech . Tam właśnie mieliśmy zaplanowany pierwszy nocleg, dlatego mogliśmy spokojnie zwiedzić okolicę i Stare Miasto. Wieczorem udaliśmy się na spacer po centrum, zobaczyliśmy stary ratusz, katedrę św. Piotra i Pawła, Czerwony Kościół, kościół św. Jakuba. Kolejnego dnia jeszcze przed wyjazdem do Wiednia udaliśmy się na Zamek Spilberk i pojechaliśmy obejrzeć Willę Tugendhatów. Została ona wybudowana w latach 1929-1930 i uznana jest za symbol architektury modernistycznej. Willa wpisana jest na listę światowego dziedzictwa UNESCO, nic dziwnego, ponieważ jej konstrukcja naprawdę (jak na lata kiedy została zaprojektowana i wybudowana) robi wrażenie. Jednym słowem bardzo polecam Wam kiedyś odwiedzić Brno, gdyż jest to piękne miasto z zachwycającą architekturą. Niestety (albo stety) jest mało doceniane, ponieważ na miejscu nie ma zbyt wielu turystów. Nam to jednak nie przeszkadzało, a raczej cieszyło.      

Stare Miasto











Katedra św. Piotra i Pawła



 Zamek Spilberk




 Willa Tugendhatów






Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, zazdroszczę kursów fotograficznych ;)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, co za urocze widoki!
    Cudowny masz kapelusz :*

    Zapraszam do siebie:*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Wiedniu, chętnie bym tam pojechała :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne,klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu fantastycznie! Zdjęcia są naprawdę dobrej jakości! :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tam pięknie! *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty