Wyjazd w Tatry

Jak obiecałam kilka dni temu mam dla was post z wyjazdu i małą fotorelację. Muszę przyznać, że jako małe dziecko odwiedzałam góry co roku, a pokonywanie kolejnych kilometrów i różne wędrówki naprawdę mnie pasjonowały. Jednak od czasu pierwszej klasy gimnazjum do Polskich Tatr przyjechałam dopiero w te wakacje. Tu jednak długo nie zabawiliśmy, z powodu tłumów turystów postanowiliśmy odwiedzić ich słowacką stronę. Okazała się ona znacznie spokojniejsza, aczkolwiek miała swoje wady. Pamiętna próba dojścia do drugiej stacji kolejki na Łomnicę (drugi najwyższy szczyt w Tatrach Słowackich) skończyła się na niczym. Ze względu na złe oznakowanie (a raczej jego brak) dowiedzieliśmy się od wracających ludzi, że ścieżka jaką podążaliśmy nie prowadziła do żadnej stacji, ale nad jakiś wodospad (do którego było ponad 2 h drogi w 30 stopniowym upale pod górę), dlatego zrezygnowaliśmy. Choć wyprawę zapamięta na pewno moje kolano, które podczas powrotu miało bliskie spotkanie z wyboistą powierzchnią szlaku. Jednak nic złego co by na dobre nie wyszło, ponieważ potem pojechaliśmy nad Szczyrbskie jezioro. Tam w końcu miło udało nam się spędzić popołudnie. Oprócz tego spacerowaliśmy słynnymi Krupówkami, odbyliśmy rowerową przejażdżkę i spędziliśmy czas u rodziny.            











Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, Tatry są cudowne :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Tatrach rok temu :) Przecudne miejsce !
    Pozdrawiam :)
    Nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia ! *.*
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Tatrach ale chętnie bym pojechała :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoki są przepiękne, dawno tam nie byłam ale szczerzę to wolę widoki morza :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia idealnie oddają klimat polskich gór, choć byłam tam tylko dwa razy uważam, że widoki są naprawdę magiczne :) przepiękne zdjęcia :)

    Dawno mnie tutaj nie było, ale już wracam na bloga po długiej nieobecności!
    http://michalyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ideale ujęcia!
    Świetny post zapraszam do mnie, obserwuję:>
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :) Aż zazdroszczę wyjazdu. Gdzie było.robione to zdjęcie z mostem?

    http://flowersjeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty