Zamszowa spódniczka

Zamszowe spódniczki wracają do łask i przeżywają swój renesans. Mi przede wszystkim kojarzą się ze stylem lat 70 oraz klimatami hippie.Trapezowa zamszowa spódniczka to must have dla każdej fashionistki. Jednak ja z całą pewnością do nich nie należę, ponieważ nie jestem uzależniona od panujących trendów. Za to uważam, że warto mieć w szafie coś co wpisuje się w obowiązującą modę. Dlatego zobaczywszy tą spódniczkę na jednym ze sklepowych wieszaków nie mogłam się oprzeć i korzystając jeszcze z wyprzedaży zakupiłam ją. Od tamtej właśnie pory przyozdabia tym razem jeden z wieszaków w mojej szafie ze swoimi siostrami o nieco bardziej stonowanych kolorach (oczywiście mowa o czarnym).          








A wy co sądzicie o trendach?

Komentarze

  1. Mi niestety nie przypadła ta spódniczka do gustu :/

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt moda lat 70 wraca do łask! Spódniczka pasuje i super uzupełnia stylizacje, pięknie :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Uwielbiam spódnice w kształcie trapezu, mimo że nie przepadam za zamszem to w tym wydaniu prezentuje się naprawdę dobrze. Z niecierpliwością czekam na kolejny post i stylizację! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem spódniczka jest śliczna :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu jesteś taka piękna? haha :D
    zapraszam do siebie na mały konkurs:) --> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka piękna! Osobiście nie rozumiem dlaczego ludzie zakładają ubranie które są modne, choć jednocześnie im sie nie podobaja :)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Akuraat ta spodniczka to mi nie przypadla do gustu :) ale jesli ty dobrze sie w niej czujesz to genialnie :)
    Mój Blog - Klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ale cudowny, retro styl, uwielbiam takie stylizacje! *o*

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka bardzo mi się spodobała :)
    Fajny, lekki outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ta spódniczka nie spodobała :( ale za to śliczna torebka i buty :) zapraszam do mnie http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna torebka ;) Spódniczka troche nie w moim guście, ale kolor świetnie sie komponuje z resztą. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne połączenie, wydaje mi się, że w takiej stylizacji można wyjść gdzieś z przyjaciółmi zarówno na zwykły wypad albo na wieczorną imprezę :)
    http://think-positiive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobaja mi się te spódniczki.
    nataa-liiaa blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobaja mi się te spódniczki.
    nataa-liiaa blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ta spódniczka, mam taki sam krój, tylko moja jest jeansowa. :)

    Bardzo podoba mi sie na Twoim blogu, zostaje tutaj na dłużej! Zapraszam do dołączenia do moich obserwatorów, szybko sie odwdzięczę ;)
    CHCĘ CIĘ MIEĆ W GRONIE OBSERWATORÓW - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta spódniczka jest genialna <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku takie spódniczki w ogóle mi się nie podobały, ale coś się ostatnio zmieniło i jak szalona poszukuję teraz takiej jak twoja tyle że czarnej albo jeansowej. Świetny post :)

    http://flowersjeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku takie spódniczki w ogóle mi się nie podobały, ale coś się ostatnio zmieniło i jak szalona poszukuję teraz takiej jak twoja tyle że czarnej albo jeansowej. Świetny post :)

    http://flowersjeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku takie spódniczki w ogóle mi się nie podobały, ale coś się ostatnio zmieniło i jak szalona poszukuję teraz takiej jak twoja tyle że czarnej albo jeansowej. Świetny post :)

    http://flowersjeans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty