Whispers of photo#7



Ostatnio z powodu braku czasu wykonywanie zdjęć zeszło na drugi plan. Około kilku tygodni temu zorganizowałam dwa wypady na zdjęcia z dziewczynami, których nie miałam jeszcze okazji Wam pokazać. Przed tym zdążyłam się jeszcze wyposażyć w blendę, której działanie możecie zobaczyć na kilku fotografiach. Muszę przyznać, że obsługa blendy nie jest taka łatwa jakby mogło się wydawać, a jej trzymanie przez długi czas może być naprawdę uciążliwe. Na szczęście dałyśmy radę, a zdjęcia wyszły według mnie całkiem fajnie.
Na zdjęciach jest oczywiście niezastąpiona Klaudia, którą mogliście już zobaczyć we wcześniejszych wpisach.












Komentarze

  1. łał, prześliczne zdjęcia ! Widać , że robisz to co kochasz. ;) Piękne włosy. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;)
    Zapraszam do mnie: www.emkiwak.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty