Whispers of photo #4

Któż by pomyślał, że tydzień temu zaczynałam ferie, a teraz pozostał mi jedynie tydzień wolnego. Czemu czas wolny od szkoły i obowiązków z nią związanych tak szybko mija? No cóż tak już jest, na szczęście podczas tych dni udało mi się wyjść dwa razy na zdjęcia. Pierwsze efekty możecie obejrzeć w dzisiejszym poście, a kolejne w następnym.
Zostawiam Was, więc ze zdjęciami z Klaudią. Wykonałam je jeszcze na początku ferii i jestem całkiem zadowolona z efektów.


 








A Wam podobają się zdjęcia?

Komentarze

  1. mega śliczne zdjęcia :D

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Jeszcze parę dni temu jeździłam na nartach, a teraz myślę ciągle o tym, że za tydzień wracam do szkoły...

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ferie były tak dawnoo..

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od poniedziałku wracam do szkoły.. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :*
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    wikawika-blog.blogspot.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty