Do wszystkiego...


Koszulki basicowe są niezbędne niemal w każdej szafie. Pasują do wszystkiego i pełnią pewną podstawę, bazę. Można je założyć pod przeróżne swetry, marynarki, kardigany, koszule, wpasować do eleganckiego stroju lub nieco na luzie czy na co dzień.
Poniżej możecie zobaczyć dwie koszulki z mojej dość ubogiej ich kolekcji. Oprócz tego przygotowałam dla was dwa zestawy. Pierwszy z nich z pierwszą bluzką, na którą założyłam marynarkę, ale nie taką elegancką jaka zazwyczaj kojarzy się wszystkim z tą częścią garderoby. Wręcz przeciwnie nie jest ona ani trochę uroczysta, więc bez problemu można nosić ją na co dzień. Kolejny zestaw to spódniczka, jednolita koszulka i do tego kardigan czyli jedna z moich ulubionych kombinacji odzieżowych.



 






A wy posiadacie takie jednolite, proste koszulki?

Do napisania!

Komentarze

  1. posiadam, oczywiście, bo są baardzo praktyczne ;) ale mało ich mam
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba dwie takie koszulki i zdecydowanie mi ich brakuje, bo mam mnóstwo rzeczy, które bym mogła założyć do nich, a samych koszulek brak haha :D A stylizacje bardzo mi się podobają, ale chyba bardziej druga :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i obu tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety bardzo brakuje basicowych koszulek, a są naprawdę uniwersalne i do większości ubrań pasują :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pare takich koszulek, są niesamowicie praktyczne! Śliczne zdjęcia!

    http://zaraz-wracaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze koszulki! Również uważam że można je ubrać do wszystkiego i prawie na każdą okazję :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zwykłe bluzki zawsze się przydają :). Druga stylizacja świetna!

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również posiadam kilka xd bardzo fajne stylizacje są z nimi :
    issku.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie zwykłe koszulki, pasują do wszystkiego :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie koszulki, ale jak na razie mam tylko jedną :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, takie proste rzeczy często się sprawdzają. Są też niedrogie i pasują do wielu innych rzeczy. Podobają nam się twoje stylizacje, wyglądasz naprawdę elegancko ;) Zaobserwowałyśmy twojego bloga i czekamy na więcej takich wpisów, bo są bardzo profesjonalne i przejrzyste, tak że łatwo się je czyta!
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, tak naturalnie i dziewczęco.My uwielbiamy wypady na miasto do różnych restauracji i kawiarni, to świetny sposób, żeby fajnie spędzić czas ze znajomymi i spróbować specjalności zakładu ;) Jedzenie na zdjęciach wygląda bardzo domowo, pewnie było pyszne ;) Obserwujemy twojego bloga i czekamy na następne wpisy!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tylko jedną taką koszulkę, ale jak najbardziej polecam:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny 2 outfit!
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście ! Takie koszulki są świetne, do wszystkiego pasują, dają pole do popisu :>

    + Obserwuję
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta druga propozycja!
    Chyba czas zakupić inne kolory jednolitych bluzek niż tylko czarna!

    Lubisz czytać? ZAPRASZAM DO SIEBIE :)
    emmastory.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie koszulki to must have! Nie wyobrażam sobie nie mieć ich w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie koszulki- są uniwersalne :D
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie koszulki są świetne!
    Masz bardzo fajnego bloga :) zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam chyba takie z dwie bluzki tylki :P

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie jednokolorowe koszulki są podstawą każdej szafy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty