Whispers of photo #3

Opina odnośnie jakiegoś tematu, wydarzenia, czyjejś osoby czy fotografii. Przecież każdy ma jakieś zdanie na dany temat i powinien je wyrażać. Przeglądając ostatnie komentarze lekko się zasmuciłam, ale nie z powodu negatywnych stwierdzeń. Wręcz przeciwnie większość komentarzy (oczywiście nie wszystkie), ale spora większość zawierała jedynie "Śliczne zdjęcia", a każdy kolejny posiadał jedynie synonim słowa śliczne. Fotografuję dla siebie, lubię to i to fotografia jest jedną z moich pasji. Wiem, że nie jestem żadnym ekspertem w tej dziedzinie, a moje zdjęcia raczej nie oszołamiają, nie powalają czy zachwycają itd.. Publikując je na blogu chciałam usłyszeć Waszą szczerą opinię, nie ważne, że się na tym znacie czy nie. Każdemu przecież się  coś podoba lub nie podoba. Bardzo bym Was prosiła o krótką, nawet jednozdaniową opinię, która naprawdę jest dla mnie ważniejsza od pustego komplementu.










Na zdjęciach możecie zobaczyć śliczną Paulinę.

Komentarze

  1. Również, nie lubię prostych określeń. Bardzo podoba mi się kadry jakimi dysponuje tw. fotograf!:) Jakbyś była kiedyś na Podkarpaciu, w pobliżu Rzeszowa chętnie wybrałabym się z tobą na sesję!

    Pamiętnik Cwaniary [KLIK!]

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne zdjęcia, mają w sobie to coś. *-*
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, przedostatnie jest cudowne ♥

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie ogólnie są fajne, ale myślę, że powinnaś "pokierować" osobę, którą fotografujesz, musisz jej powiedzieć jak ma stanąć itp by zdjęcie nie miało takiego "sztucznego" efektu ;)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jakie cudowne zdjęcia, najlepsze są z ksiązkami naprawde super pomysł
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z książką normalnie jak z okładki :). Piękne! Będę częściej tu wpadać ;).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie jestem żadnym ekspertem, dlatego jedyne co mogę napisać to prosta opinia ;) śliczne zdjęcia ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. woow !
    świetne zdjęcia ... dawno nie trafiłam na tak cudowny blog <3

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia, świetny dobór barw, odpowiedni klimat a przede wszystkim ciekawe kadry! :)
    Buziaki, Kamila
    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, ja też coś o tym wiem, bo również umieszczam na blogu mnóstwo zdjęć z sesji i w kółko powtarzane "śliczne/piękne/genialne/cudowne zdjęcia" już mnie nie cieszy, za to szczera opinia tak! Ogromnie podoba mi się u ciebie to zdjęcie z książką i dymem, a także mega ciekawe i naprawdę nieszablonowe kadry! Świetne jednym słowem :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia mi się podobają,a najbardziej te z ksiażką bo są takie inne i wygląda to mega ciekawie :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wszystkich denerwują tego typu komentarze, każdy bloger stara się napisać coś interesującego, przekazuje w tym cząstkę siebie, dzieli się własnym punktem widzenia, a pod postami zwykle ciągle takie same komentarze, kopiuj wklej i po krzyku. :/

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem że to nie będzie ani troche kreatywne ale o cudownych zdjęciach nie da napisać się nic innego niż że są cudowne, wszystko takie idealne :(

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post i rewelacyjne zdjęcia. Prowadzisz świetnego bloga
    Jakbyś mogła to zajrzyj do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog. ; )) super zdjecia. :3

    Zapraszam,
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak więc zdjęcia są ciekawe i dobre, lecz moim zdaniem powinnaś popracować trochę nad kadrami, ważne są też modelki bo powinno się je czasami poustawiać. Na przykład zobaczyć czy są zgarbione lub coś w tym stylu. Sama zajmuje się fotografią i mam nadzieje że trochę pomogłam co do przyszłych zdjęć:) Czekam na kolejne sesje:)

    http://undermywater.blogspot.com/ Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne zdjęcia, takie jesienne/zimowe, bardzo klimatyczne :3
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te zdjęcia, nie mogę się napatrzeć:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cieeeekawy post i zdjęcia ze szczyptą magii. Świetne zdjęcia! Zapraszam również do mnie:
    http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jej ale piękne zdjęcia, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga
    Obserwuje i zapraszam ;)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty