Whispers of photo #2

To już drugi post z serii fotograficznej. Przedstawię w nim Wam kilka moich ulubionych cytatów o fotografii:
  • "... fotografia nie ma zasad, to nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty"- Bill Brandt 
  • "Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki"- Angela Carter
  •  "Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografie, są tylko dobre fotografie"- Ansel Adams
  • "Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył"- Robert Bresson
Na zdjęciach możecie zobaczyć Klaudię (4 pierwsze zdjęcia), która chyba pojawia się najczęściej na moich fotografiach. Na kolejnych modelowała mi Aleksandra. Dziewczyna równie dobrze sprawdza się po drugiej stronie aparatu. Jej zdjęcia mogliście zobaczyć w tym poście: "Koronkowa ...".     



 








Dzisiejszy post zakończam moim zdjęciem, które bardzo mi się podoba. Przedstawia uśmiechniętą mnie oglądającą rezultaty naszej pracy z dziewczynami. Oczywiście na koniec chce Wam życzyć wesołych świąt spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze, wielu prezentów pod choinką i szczęśliwych chwil z najbliższymi.   

Komentarze

  1. Ten ostatni cytat należy do moich ulubionych :)
    Świetne zdjęcia.
    http://nicziii.blogspot.com/2014/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawe cytaty :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe cytaty , świetne jest zdjęcie nr 3 :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! <33

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    zapraszam w wolnej chwili:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia jeju *.* masz talent do tego !


    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zdjecia!
    Ostatnie zdjecie swietnie wyszlo! :)

    Zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cytaty ♥ Bardzo podobają mi się zdjęcia ;)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze, trzecie oraz ostatnie zdjęcia są cudowne!!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy ;) 3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia , jak ciuchy *.*
    obserwuję
    http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia mi się bardzo podobają :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty