Koronkowa ...

Wszystkie dziewczyny chyba uwielbiają delikatne, urocze wzory. Ja przede wszystkim szaleję na punkcie ubrań z motywami w groszki i koronki. Z tego powodu jako ich zwolenniczka po ujrzeniu czarnej koronkowej spódniczki za kolano (przedstawionej na zdjęciach) nie mogłam powstrzymać się od jej zakupu i się co do niej nie pomyliłam, ponieważ zakładam ją tak często jak tylko mogę.

Zdjęcia, które macie przyjemność oglądać wykonała Ola podczas naszego niedzielnego wyjścia do miasta. Aleksandrę poznałam jakieś miesiąc temu przypadkiem podczas zakupów. Mimo iż chodzimy do tej samej szkoły wcześniej znałyśmy się tylko z "widzenia" i nigdy jakoś nie rozmawiałyśmy.      




 
 


 

Kończąc ten wpis chciałabym Was poinformować, że planuję do tematyki bloga dodać notki fotograficzne, które pojawiały się kiedyś, ale bardzo rzadko. Postanowiłam już wcześniej, że chce prowadzić tego bloga o mojej największej pasji jaką jest fotografia. Korzystając z tego, że mam parę zaległych zdjęć z wypadów ze znajomymi postaram się dodać je w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że wyrazicie swoje własne zdanie, które naprawdę wiele dla mnie znaczy. Wolę je od zwykłych tekstów typu "Super zdjęcia".

Komentarze

  1. Strasznie podoba mi się płaszcz :)! Super wyglądasz ;)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja!
    bardzo podobają mi się buty, ale całość jest urocza :)
    zapraszam pod nowym adresem: http://karik-karik.blogspot.com/
    (stary adres soooooooooswagkocie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ten piękny płaszczyk?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki cudny płaszcz!:)
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty