Koronkowa bluza

Urocze, delikatne i geometryczne, to właśnie cała magia koronek. Pierwszą ich zwolenniczką i twórczynią tego trendu była Miuccia Prada. Kobieta uwielbiała eksperymentować i pokazała, że koronka nie musi być tylko dodatkiem, lecz może stać się główną częścią garderoby. Uważam, że ten motyw dodaje stylizacji lekkiego i dziewczęcego klimatu. Może być częścią zarówno eleganckiego, jak i codziennego look'u. Ja swoją czarną bluzę koronkową zestawiłam z długim bezrękawnikiem tego samego koloru i ciemnymi dżinsami. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego ulubionego białego plecaka!

 










Ostatnio koronka obok kraty i groszek stała się moim ulubionym motywem. W następnym poście postaram się pokazać koronkową spódnicę, którą udało mi się kupić na początku roku szkolnego jeszcze na przecenach.

Komentarze

  1. Bardzo fajna bluza podoba mi sie twój blog :)
    Zapraszam na swój: http://smile-for-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronki są cudne, ale ja bardzo źle się w nich czuję. XD
    Dodam jeszcze, że ten biały plecaczek mnie uwiódł ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny look, ta bluza daje efekt całej stylizacji :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna!

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! Bardzo mi się podoba połączenie bluzy z bezrękawnikiem! Możesz zdradzić gdzie go kupiłaś? Jest cudowny!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mój blog adropofrain67.blogspot.com 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty