Santorini

W ostatnim poście z serii podróżniczych notek chciałabym zabrać Was w ten chłodny wieczór na jedną z najpiękniejszych i najbardziej urokliwych greckich wysp- Santorini. Tam także zawitałam podczas mojego jednego z najbardziej udanych wyjazdów wakacyjnych. Na Santorini zwiedziłam takie miasta jak Oia, Fira oraz miałam okazję odpocząć na czarnej plaży- Kamari. Miasto Oia można uznać za duszyczkę Santorini, białe domki z niebieskimi dachami naprawdę skradły moje serce. Fira stolica wyspy to głównie miasto turystyczne na każdym kroku można zobaczyć sklepy z pamiątkami. A co niedziwne zwiedzających wyspę nie brakuje, ponieważ nie łatwo przedostać się przez wąskie, zatłoczone greckie uliczki! 


















Jakby kto ktokolwiek i kiedykolwiek miał okazję polecieć na Santorini, jak najbardziej polecam. Muszę przyznać, że nawet zdjęcia, które wykonałam nie odzwierciedlają piękna tego niesamowitego miejsca!  

Komentarze

  1. chciałabym tam być ;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo dobrej jakości :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty