Agios Nikolaos

Nowy rok szkolny zaczyna się dokładnie jutro, a ja jeszcze piszę o wakacjach. Niestety zawsze wszystkie ważne rzeczy zostawiam na ostatnią chwilę tak jest także z moimi przyborami do szkoły, które planuję kupić jutro po popołudniowej kawie z Klaudią.

Jednak post nie miał być o szkole tylko jeszcze o wakacjach, które z pewnością mogę zaliczyć do jednych z najbardziej udanych. W dzisiejszym poście chce pokazać Wam zdjęcia z pięknego miasta Agios Nikolaos, które udało mi się zwiedzić podczas mojego tygodniowego pobytu na Krecie. Miasto leży we wschodniej części Krety nad zatoką Mirebello. W centrum znajduję się połączone z morzem słodkowodne jezioro- Wulismeni. Uwierzcie mi na słowo, że picie kawy z widokiem na taki właśnie krajobraz to coś wspaniałego.

















W kolejnej notce opublikuję już ostatnie zdjęcia chyba z najładniejszej greckiej wyspy- Santorini.

Komentarze

  1. Jejku jakie śliczne zdjęcia, ale Ci zazdroszczę!

    www.wodnekokardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne zdjęcia.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki, zazdroszczę! Głównie dlatego, że tegoroczne wakacje spędziłam w domu, ale może w przyszłym roku uda mi się odwiedzić tak piękne miejsce jak Ty :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty