Spódniczka w granatowe groszki!


 
Hola!

Patrząc na mały zasób spódniczek w mojej szafie, jakiś czas temu postanowiłam uzupełnić garderobę i wybrałam się na małe poszukiwania. Tym razem postawiłam na spódniczki za kolano, które robiły furorę w latach 30. Muszę przyznać, że urzekł mnie ich fason. Do gustu przypadły mi przede wszystkim robione na podstawie koła, rozkloszowane u dołu. Mimo iż spódniczki zakrywające kolana pasują bardziej do osób wyższych, ja ze swoim niskim wzrostem (159 m) chętnie je noszę. Dobrze się w nich czuję i są przede wszystkim wygodne. Myślę także, że wyglądają w 100% lepiej niż typowe tak zwane minispódniczki.

Oprócz białej spódniczki w urocze, granatowe groszki zakupiłam jeszcze jedną prostą, czarną. Pokażę ją już w następnym poście.        










 

Pierwszy tydzień wakacji już prawie za nami. Ja staram się, jak najwięcej z nich korzystać i nie siedzieć przed komputerem czy telewizorem.

A Wy lubicie takie spódnice za kolano, czy raczej przed? 

Do napisania!

Komentarze

  1. Moim zdaniem bardzo ci ta spódnica pasuje! Ja lubię albo przed kolano, albo maxi :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie w niej wyglądasz! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię spódniczki :) ty w tej prezentujesz się znakomicie! :D
    obserwuję i liczę na to samo :) :*

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link płaszczyka z Sheinside w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/white-coat.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna spódnica, choć wolę krótsze. Ślicznie wyglądasz.
    jeśli możesz-poklikaj w linki! Dziękuję ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty