Jak dodać kilka centymetrów do swojego wzrostu?


Witam wszystkich zainteresowanych dzisiejszą notką!
 
Bycie posiadaczką niskiego wzrostu nie jest niczym złym. Wręcz przeciwnie wydaje mi się, że niskie dziewczyny są delikatniejsze, słodsze i nie muszą bać się zakładać wysokich szpilek. Czasami jednak chcą wyglądać na wyższe, dlatego chciałabym przedstawić Wam kilka sposobów. Uwierzcie mi, że poprzez noszenie odpowiednich ubrań czy obuwia możecie dodać sobie kilku centymetrów.
 
Czas na wspomniane triki:
  1. Ubrania z wysokim stanem.                                                                                                  Niezależnie czy są to spodnie, szorty, dżinsowe czy może materiałowe wydłużają one twoje nogi, ale także sylwetkę. Ja lubię nosić je do prostych, jednokolorowych t-shirt'ów włożonych w środek.   
  2. Obuwia na koturnie lub niskiej platformie.                                                                            Myślę, że buty na koturnie są o wiele wygodniejsze od typowych szpilek. Ja osobiście nie przepadam za tego typu obuwiem, dlatego tego lata postawiłam na sandały na podwyższeniu przypominające japońskie okobo. Radzę unikać butów do połowy łydki. 
  3. Spódnice i sukienki maxi na pewno dodadzą Ci kilku centymetrów.
  4. Unikaj rzeczy za dużych tak zwanych oversize, gdyż sylwetka wygląda wtedy masywniej.  









 
W dzisiejszym zestawie i ja (prawie 160 cm wzrostu) postawiłam na dżinsowe spodenki z wysokim stanem. Według mnie są one wygodne i świetnie wyglądają w połączeniu z prostymi bluzkami. Stylizację dopełnia biały plecak, z którym nie rozstaję się ani na chwilę.

  
A Wy korzystacie z przedstawionych sposobów? 

Komentarze

  1. Świetny pomysł na notke! :D Na pewno coś zapamiętam

    Zapraszam do mnie,
    http://ewakuacjaef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ;)
    Boski plecak !

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj lub skomentuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno skorzystam ! Tez mam 160 cm :<
    Gdzie kupilas plecak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny post dla mnie :) obserwuję i zapraszam na swój nowy post http://maniacbeauty.blogspot.com/2014/07/makijaz-wieczorowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie małe coś ma mi doradzać w kwestii mojego metrsześćdziesiątdwa? no way.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny plecak, ciekawe porady!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 167 i jakoś nie dbam o to, żeby wydawać się wyższą, nie zależy mi :))\

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo niską osobą bo mam niecałe 1,55 cm wzrostu, więc Twoje porady są przydatne :) Osobiście uwielbiam szorty z wysokim stanem :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty