Groszki górą!

Witam wszystkich ciepło w dzisiejszy słoneczny dzień!
Otóż w tej notce chciałabym wypowiedzieć się co sądzę o wzorze groszek na ubraniach. 
Groszki w modzie mieszkają praktycznie od zawsze. Ten uroczy wzór mający w sobie coś z retro jest przede wszystkim bardzo dziewczęcy. Motyw można nosić nie zważając na wiek, gdyż według mnie groszki odejmują lat. Mi przede wszystkim kojarzą się ze spódniczką myszki minnie. 

 Stwierdziłam, że w mojej szafie także nie może zabraknąć tego ponadczasowego motywu. W dzisiejszym zestawie pokazuję Wam moją uroczą, białą koszulę w czarne grochy. Kiedy zobaczyłam ją w jednej z większych sieciówek (H&M) uznałam, że muszę ją zakupić. Na poniższych zdjęciach mam także moją niezastąpioną czarną spódnicę lekko za kolano i klasyczny czarny kapelusz również z H&M. 











Zdjęcia wykonała Daria (http://watashikirei.blogspot.com/)

A Wy co sądzicie o tym wzorze?

Na koniec chciałabym wszystkich poinformować, że zaktualizowałam jeden z gadżetów po prawej stronie. Dzięki czemu możecie odwiedzić inne strony, na których aktywnie działam między innymi tumblr, instagram. Zapraszam do obserwowania, abyście mogli być na bieżąco. 

PS: W niedzielę lecę do Grecji na Kretę, ale postaram się napisać posta, aby dodał się on podczas mojej nieobecności. Po powrocie możecie spodziewać się dużej ilości zdjęć ze słonecznej Grecji. 

Komentarze

  1. Bardzo ładne połączenie :)
    Udanego wyjazdu!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah,mi też groszki kojarz ą się z spódnicą Minnie *-*
    Śliczne zdjęcia *-* Ja jeszcze nie mam w szafie nic w tym wzorze,ale niebawem mam zamiar wybrać się na sklepy i może upoluję coś,co od razu wpadnie mi w oko *o* ^^


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kapelusz. Ja od długiego czasu choruję na fuksjową koszulę w groszki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your cute hat xx

    Check out my blog :)
    http://the-newone.blogspot.nl
    Follow me if you like it and I will follow u back xx
    <3
    INSTAGRAM - hellodashi

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka naprawdę urocza. Przez ten kapelusz wyglądasz doroślej :)

    ►HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM◄

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :)

    zajrzysz do mnie?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ♡ super miejsce na zdjęcia a groszki na ubraniach uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz naprawdę ciekawie :) Bardzo lubię ubrania w groszki!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, groszki jakby odświeżają! Bardzo podoba mi się połączenie koszuli z dłuższą spódnicą, niewiele młodych dziewczyn nosi teraz spódnice dłuższe niż przed kolano ;)
    Wpadniesz, zaobserwujesz?
    http://over-thinkers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty