Luźny, wygodny outfit!



Witam cieplutko!
Zwykłe, luźne, cienkie swetry już na stałe zagościły w mojej szafie. Mimo iż wakacje niedługo, co za tym idzie upały na dworze nie przeszkadza wyposażyć się w różne sweterki. W letnie wieczory zawsze jest chłodniej, a także pogoda na najbliższy tydzień nie zbyt dobrze się zapowiada. Lekko postrzępione dżinsowe szorty i zwykłe czarne trampki na pewno przydadzą się na tegoroczne wolne. Na zdjęciach, jak widzicie mam rudą torebkę, która od dłuższego czasu jest niezastąpiona i zabieram ją prawie wszędzie.     










Na koniec życzę Wam miłego wieczory.
 Ja raczej spędzę go na czytaniu nowej książki pt. "Piąta fala".

Jak Wam podobają się zdjęcia? Też lubicie takie luźne, cienkie sweterki?  

Komentarze

  1. Wygodnie, prosto, ale z wyczuciem. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) A ta torebka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to, w jaki sposób piszesz posty, przeczytane po kilka razy nadal są tak samo ciekawe. Genialnie prowadzisz bloga, życzę Ci wielu sukcesów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz pisać!
    Może w kolejnym poście opisałabyś swoje plany na wakacje, sposoby na nudę lub dodałabyś jakieś outfity na koniec roku? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w twoim wykonaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś mi pomoc i kliknąć w chociaż jeden link z tego postu..

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne ;)
    Śliczna jesteś !
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://stay-forget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za skromnie i nie "za dużo" :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty