Relacja z wyjazdu do Austrii

Hello!
Dzisiaj przychodzę do Was z nową notką, w której chciałabym trochę opowiedzieć o moim ostatnim wyjeździe, jak i przede wszystkim pokazać zrobione podczas niego zdjęcia.

Jak już wspominałam w ostatnim poście w długi weekend majowy pojechałam z rodzicami do Austrii. Odwiedziłam tam między innymi Salzburg, jedno z najpiękniejszych miejsc jakie widziałam. Stare miasto Salzburga o dużych walorach historycznych zostało wpisane na Listę światowego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Zwiedziłam tam między innymi: "Festung Hohensalzburg" (zamek znajdujący się na wzgórzu ponad starym miastem, który jest zaliczany do jednych z największych zamków w Europie), klasztor św. Piotra i Mozarts Geburtshaus. Kolejnymi miastami, które odwiedziłam były Zell am See, Bischofshofen. W trakcie podróży do Austrii zatrzymaliśmy się przy takich miastach jak: Brno.































Jak Wam podobają się zdjęcia?
Byliście kiedyś w Austrii, jak tak jakie miasta zwiedziliście?

Komentarze

  1. Zazdroszczę wyjazdu, też chciałabym tam pojechać :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Strasznie nie mogę doczekać się kolejnego postu. <3

    Zapraszam do mnie :) mildlyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam kiedyś w Austrii :) Nie pamiętam gdzie, ale na ferie i również w Wiedniu !
    Piękne zdjęcia, widać ze się dobrze bawiłaś :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrościmy wyjazdu, przepiękne widoki *.*
    Jeśli nadarzy się taka okazja, z chęcią się tam wybierzemy :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny desing bloga, zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Twoje posty przypadły mi do gustu, oby tak dalej! ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wygląd, fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja się zrewanżuje ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! :) Od razu aż chcę się go czytać. Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna. ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy

    OdpowiedzUsuń
  10. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  11. w Austrii byłam jedynie przejazdem, ale może kiedyś pojadę na dłużej, pozwiedzać :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcie, to na którym stoisz na łące <33 ;))
    + śliczny baner bloga :)


    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się to z panoramą miasta. Takie zdjęcia za każdym razem są dla mnie bardzo magiczne ;) Zazdroszczę wyjazdu :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie tam :)) Śliczne zdjęcia :)
    Nigdy nie byłam w Austrii, no chyba że przejazdem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty