Fotografia to moja pasja!

Hello!
Chyba każdy kto czyta mojego bloga już trochę dłużej wie, że jedną z moich pasji jest fotografia. Zaczęłam się nią interesować ponad rok temu. Choć swój wymarzony sprzęt dostałam nieco później. Pamiętam, że jeszcze nawet mając 5 lat widząc osoby z "ogromnymi" obiektywami przy lustrzankach marzyłam, aby mieć taki w przyszłości. Obecnie ciągle się uczę, próbuję nowych ujęć krótko mówiąc bawię się aparatem. Nie wszystkie zdjęcia mi wychodzą, może niektóre z nich są zwyczajne. Nie trzymam się reguł, gdyż ich za bardzo nie znam... Robię zdjęcia głównie dla siebie, choć czasami lubię je gdzieś opublikować, aby usłyszeć opinię innych.
Więc co uważacie o dzisiejszych zdjęciach? Wszelkie uwagi są mile widziane!
          

















Na zdjęciach jest niezastąpiona Klaudia. Może kojarzycie ją już, ze wcześniejszych postów. Jeśli ich jeszcze nie widzieliście to serdecznie zapraszam: "W roli..." i "Zdjęcia ludzi".

Które zdjęcia z tych trzech notek Wam się najbardziej podobają? 

Komentarze

  1. osobiście podobają mi się zdjęcia, lecz byłoby lepiej, gdybyś więcej się uśmiechała :)
    powodzenia z fotografią życzę! :)

    http://kateoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, że nie ja jestem na zdjęciach.

      Usuń
  3. super post :) śliczne zdjęcia robisz
    http://paulinadme.blogspot.com/
    obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. masz talent! podobają mi się twoje zdjęcia.

    Wracam po sporej przerwie do blogosfery, zależy mi bardzo na tym żebyś odwiedziła mojego bloga, na którym będę pisać o bieganiu, fitnessie i wszystkim co związane ze zdrowym trybem życia. Chciałabym bardziej zmotywować siebie do aktywności fizycznej jak i być może zachęcić kogoś do zaczęcia biegania bądź ćwiczeń. Proszę o pomoc i zapraszam wszystkim bardzo serdecznie na bloga: http://mimi-runs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia szczególnie to 3 :D
    Pozdrawiam osoby które piszą że ładnie wyszłaś na zdjęciach :3
    Mają obok twoje zdjęcie i opis i piszą że ładnie wyglądasz przy tym poście.
    Widać że to osoby które nie przeczytały posta tylko zerknęły na zdjęcia ;)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty