Nowy wygląd, nowa energia do pisania.

Witam cieplutko!

Na początku chciałabym wyjaśnić powód mojej tak długiej nieobecność na blogu (ponad miesiąc). Nie była ona spowodowana brakiem zdjęć, czasu, pomysłów, chęci, ale moim własnym  wymysłem. Mianowicie postanowiłam wymyślić nową nazwę i adres bloga (chyba już 5), która różniłby się od typowych (imię-blog). Kiedyś sama taką miałam, ale postanowiłam ją zamienić na bardziej oryginalny czyli Whispers of style.Spolszczając Szepty stylu. Jak miałam już nową nazwę zabrałam się za wykonywanie wyglądu. Szło mi to raczej marnie, ponieważ nie miałam bladego pojęcia o kodach HTML. Jednak dzięki poradnikowi  autorstwa Marcina Lisa i informacją jakie znalazłam w internecie udało mi się przerobić szablon. 

Odnośnie jeszcze wyglądu pod nagłówkiem ustawiłam karty, które po kliknięciu myszką przeniosą Was do wpisów o  określonej kategorii. Mimo iż wygląd potrzebuje jeszcze kilku drobnych poprawek, większość pracy już za mną. Jak Wam się podoba nowy design bloga?

Oprócz tego w najbliższych dniach powinny pojawić się dwa wpisy z dużą masą zdjęć. Podczas mojej nie obecności, a dokładnie w długi weekend majowy pojechałam z rodzicami do Austrii, ale więcej już w kolejnej notce. 

PS: Może ktoś z Was wie jak mogę poszerzyć prawą kolumnę w  HTML?

Komentarze

  1. Świetnie to zrobiłaś, podoba mi się taki układ bloga :)
    Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wygląd, zdjęcia też śliczne. W temacie "Columns" po prostu znajdź jak jest szerokość po angielsku, znajdź i zmień cyferki - nic trudnego :)

    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wyglląd bloga ciekawa nazwa i masz śliczne włosy :)

    a-lbypaulasitoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie sobie poradziłam z szablonem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śloczna jesteś !
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty