Ślepe podążanie za modą.

Hej kochani. 
Dzisiaj chciałabym wypowiedzieć się na temat ślepego podążania za trendami. Chyba każdy pragnie nosić modne ubrania, a jednocześnie dobrze w nich wyglądać. Jednak nie można tych rzeczy łatwo pogodzić. Często dziewczyny czy kobiet podążające za modą nie zwracają czy dana rzecz pasuje do ich sylwetki. To samo tyczy się kolorów, jedni wyglądają dobrze w danym odcieniu inni nie. Większość dziewczyn nie zwraca na to uwagi, chce tylko być modnie ubrana. Wyznają one zasadę " Nie ważne jak wyglądam, ważnie, że modnie". Są one wstanie wydać ogromne pieniądze na jakąś część garderoby, która będzie modna góra przez pół roku. Trendy zmieniają się tak jak w kalejdoskopie. Kiedyś modny był wzór galaxy np. na legginsach, teraz wiele osób uważa to za przeżytek. Tak samo jak teraz prawie każda nastolatka posiada zieloną parkę i białe nike air force. Według mnie jest to w pewnym sensie śmieszne. Idąc przez ulicę czy jadąc autobusem czuję się otoczona mnóstwem klonów.

Trendy wiosna-lato 2014, fot. Imaxtree, kolaż ELLE.pl 

  Według mnie strój jest pewnym odzwierciedleniem czyjegoś charakteru. Ludzie powinni mieć swój własny styl i nosić to co lubię i w czym jest im dobrze. Naprawdę byłoby o wiele ciekawiej idąc przez ulicą widząc różnie ubranych ludzi, którzy naprawdę mogliby zainspirować. W Nowym Jork'u jest ogromna różnorodność co do sposobu ubierania, każdy jest inny, oryginalny. W Polsce za to bardzo trudno być oryginalnym, ponieważ większość sieciówek ma bardzo podobny asortyment. Więc jak tu w dzisiejszym świecie być oryginalnym? Jest to trudne pytanie może należy skupić się na detalach, jakiś dodatkach czy też samemu przerobić jakieś ubrania tak, żeby były one niepowtarzalne. Powinniśmy starać się kombinować z ubraniami, aby nasze zestawy były nietuzinkowe. 


Ja jeszcze nie odkryłam do końca swojego stylu, noszę to co lubię, to co mi się podoba. Często przeglądam jakieś kolorowe czasopisma modowe i różnego rodzaju nowinki, ale są one jedynie dla mnie małą inspiracją do wykreowania własnego stylu. Ostatnio bardzo polubiłam ubrania o ciemnej kolorystyce takie barwy jak czerń, szarość czy granat. Choć w mojej szafie nie brakuje beżu, mam też parę kolorowych rzeczy,gdyż kiedyś chodziłam głównie w takich żywych kolorach. 

A Wy co sądzicie o ślepym podążaniu za modą? 
Ubieracie najnowsze trendy czy staracie się być oryginalne?

Komentarze

  1. Strój to w pewnym sensie odzwierciedlenie naszej osobowości. Dla mnie podążanie za modą jest bez sensu. Powinniśmy ubierać się w to co lubimy i to co nam się podoba, a nie w to co jest modne. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Ja osobiście również noszę to co lubię. Noszę niektóre rzeczy,które są modne ale nie wszystko, bo nie wszystko pasuje dobrze na mnie i nie zawsze w tym co jest modne dobrze się czuję : ),
    obserwujemy ?

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja np. leginsy i bluza , nakładam to co wydaje mi się , że pasuje bo do zieleni czerwonej bluzki nie nałoże ale do żółtej tak.

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowita rację <3
    świetny post

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się..
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety.. Co prawda to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, ubieram się jak chcę, czasami modne rzeczy kupuję czasami nie zależy :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog,a notka bardzo interesuująca! obserwuję + zzapraszam do siebie! ;) kubaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej ubieram się jak chcę :)
    obserwacja za obserwację? jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę :)
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam że ktoś ubrany w sieciówkach, ale dobrze dobranym stroju, ładniej wygląda, niż ktoś ubrany markowo, ale nie dobrane do niego.

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ubieram sie w to co jest wygodne :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli podoba mi się np. zielona parka czy beanie, to sobie ją kupię. Ale jeżeli coś jest modne, ale wiem że będę w tym źle wyglądała albo po prostu mi się nie podoba to tego nie kupię.

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, wystarczy spojrzeć ile osób ma air maxy etc: >
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja noszę to co mi się podoba. Mam dość dziwny styl ponieważ jest MÓJ WŁASNY. Wiele osób mi mówi że mam dziwny ,ale za to własny styl. Ostatnio polubiłam czarny również :D Bardzo przydatny post.

    10vee.blogspot.com za każdą obserwacje się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłam na twój blog przez przypadek i strasznie mi się tu spodobało<3
    Masz świetny wygląd bloga i piszesz świetne posty.
    Strasznie mi się tu podoba i będę wpadac tu częściej *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie uważam ślepego podążania za modą za dobre, każdy powinien być sobą :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie! Kiedyś np. air maxy były kupowane dlatego, że są to naprawdę wygodne buty, a teraz tylko i wyłącznie dla lansu. Najśmieszniejsze są małe dziewczynki w air maxach np. różowych. Ja rozumiem kupowanie czegoś dlatego, że ci się podoba ale nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem kupowania wszystkiego dla lansu:) Świetny post naprawdę dający do myślenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie się z tobą zgadzam, ludzi kupują rzeczy które są modne często nie zważając jak w tym wyglądają (nie zawsze dobrze) po prostu ślepo dążą za trendami. Fajnie że poruszyłaś ten temat !

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ludzie kupują rzeczy które są modne, i w nich chodzą mimo to ze jest im nie wygodnie w tym ubraniu. ja ubieram kupuje rzeczy przedewszystkim wygodne :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z modnych rzeczy wybieram to co mi się podoba i pasuje, nic na siłę jak to mówią :D
    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Staram się być oryginalna i nie biorę z nikogo przykładu, kupuję to w czym czuję się dobrze, ale trudno jest być oryginalnym gdy się coś kupi, a zaraz ktoś pyta się "gdzie kupiłaś" i kupuje takie samo ubranie. Grr, wtedy zniechęcam się do tej rzeczy i przestaję ją nosić. Staram się kupować rzeczy takie, które do mnie pasują. I z tymi parkami masz zupełną rację, gdy wychodzi się na ulicę, to widać tylko zielone parki i dziesiątki klonów.

    Zapraszam do siebie :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie zwracam uwagi na modę. Ubieram to co lubię i w czym czuję się dobrze. Śmieszą mnie nastolatki, które kupują jakieś drogie rzeczy żeby tylko być 'cool'
    mądrze piszesz ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ani to ani to. Ja kupuję i ubieram to co w moim mniemaniu jest ładne, ma dostosowany rozmiar dla mnie i nie jest zbyt czarne/ciemne, bo w tych kolorach nie wyglądam najlepiej. Według mnie ważne jest aby ubranie nie odbiegało baaardzo od przyjętej w społeczeństwie normie, co nie znaczy, że każdy ma się ubierać podobnie. Jest tyle krojów, tyle kolorów, tyle materiałów, że każdy może znaleźć coś dla siebie.
    Ja np. choć wiem, że modne są/były spodnie rurki/leginsy z lateksu, skóry, ja bym w życiu ich nie założyła. Podobnie jeśli chodzi o czapki takie hm.. nawet nie wiem jak się nazywają. Takie zwykłe, grube, co zwisają w górę albo trochę na bok :D Tak, wiem, świetnie tłumaczę.. :D Nieważne.

    Nie uznaję czegoś takiego jak 'swój styl'. Bo kiedy bym sobie powiedziała, że mój styl to romantyczny i elegancki i nigdy nie mogłabym założyć bluzy, bo to przeczy z moim stylem to czułabym się dziwnie. Ja po prostu noszę to, na co mam ochotę. Może jestem mało kobieca i mało 'cool', ale niech tak zostanie. Nie lubię się nudzić strojem. :)

    Pozdrawiam
    www.pomrugaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej jaka ty ślicznaa *.* Świetny wygląd bloga :D I masz fajne imię <3 :D

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja właśnie tego nienawidzę: "bo coś modne to ja muszę to mieć"... ja chodzę w tym co mi się podoba i to co wygodne.. ;))


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie tu u Ciebie, czekam na następne posty :) obserwacja za obserwacje? Jeśli tak to Zacznij :p.

    KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Można podążać za modą i jednocześnie być oryginalnym ;)
    zapraszam do mnie: http://blackemfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty