baby lips

Hej kochani.
Dzisiaj przychodzę do Was z małą recenzją pomadek do ust baby lips firmy maybelline. Kupiłam je już jakiś czas tamu, ale nie miałam okazji o nich napisać. No więc póki co na polski rynek wyszło sześć rodzajów baby lips: 3 barwiące i 3 klasyczne.
Ja jednak jak na razie posiadam dwie: Peach Kiss i Cherry me.


  Ogólnie bardzo lubię te pomadki do ust, bardzo dobrze się sprawdzają szczególnie zimą, kiedy nasze usta mają skłonność wysuszać się. Mają też bardzo przyjemny zapach i te które ja posiadam lekko zabarwiają usta. 

Według mnie wiśniowy balsam pachnie najładniej, daje on na ustach czerwony odcień. Sprawia także, że usta są lekko nabłyszczone co bardzo fajnie wygląda. Nie musimy się także obawiać idąc np. do szkoły, że błysk ust jest zbyt intensywny czy zbyt słaby, dlatego nie trzeba bardzo uważać przy nakładaniu pomadki. Po nałożeniu balsamu mamy wrażenie jakby usta były lekko powiększone co też jest bardzo fajną sprawą.

           
Peach Kiss jest balsamem, który nie ma już tak intensywnego zapachu jak Cherry me, ale także bardzo przyjemnie pachnie, zapach jest świeży i brzoskwiniowy. Bardzo ładnie wygląda na ustach, daje lekko perłowy, różowawy kolor, co mi akurat bardzo się podoba.Całość wygląda bardzo naturalnie.        



Podobno pomadki na ustach mają utrzymywać się 8 godzin co według mnie jest bzdurą. Nakładając pomadkę będzie ona odczuwalna do godziny jednak mi to osobiście bardzo nie przeszkadza, ponieważ podczas tego czasu widać bardzo ładny kolor i pomadka ochrania usta.
Oprócz wariantów barwiących, mamy jeszcze wersję pielęgnujące: Intensive Care, Mint Fresh i Hydrate.    

Oprócz baby lips bardzo lubię także masełko do ust z nivea i natural volume również z nivea, które też bardzo polecam. Oprócz nich posiadam też pomadkę różaną bebe, która jednak nie przypadła mi za bardzo do gustu.



Myślę, że jeśli chcecie przetestować baby lips warto skusić się na wersję kolorystyczną, gdyż reszta jest dość klasyczna. Natomiast barwiące balsamy sprawdzają się świetnie i dają bardzo ładne efekty na ustach. Może miałyście okazję już je wypróbować? Co o nich sądzicie?    

Komentarze

  1. Pomadek maybeline Baby Lips nie miałam jeszcze, ale to masełko od nivei jest świetne! Uwielbiam je^^
    Pozdrawiam;)

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;) Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :)
      Pozdrawiam :*
      http://nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. Masełko z Nivei uwielbiam, a po baby lips muszę się w końcu wybrać ^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. slyszalam ze te pomadki sa swietne z bl. ogolnie to mam ogromna prosbe...a mianowicie czy poklikalabys w linki do sheinside na moim blogu? to dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie, tylko powiedz jak ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mam baby lips i jestem bardzo zadowolona ;)

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywam właśnie tej Bebe i jestem z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam , że te pomadki są świetne.. Chcem sobie kupić ale nie mogę znależć w żadnym sklepie... może zna ktos jakiś sklep w którym są..?

    emy-emmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je zakupić w Rossmanie, Hebe i Superpharmie.

      Usuń
  7. Świetne te pomadki i dużo o nich słyszałam jednak jeszcze ich nie miałam :)
    Bardzo fajnie u Ciebie !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja. Jestem na twoim blogu po raz pierwszy , i od razu mi się spodobał. Masz śliczny wygląd , taki delikatny.
    Zaobserwowałam ;)

    Zapraszam : in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne recenzje :)))
    masz fajnego bloga :))))
    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy :)
    ______________________________
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/
    ❄ Nareszcie spadł śnieg, zimowy post ❄
    Zrewanżujesz się u mnie komentarzem?

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam baby lips, ale chyba niedługo je kupię skoro mają tak dobre opinie :P masz świetnego bloga, obserwuję :*
    http://myshysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam baby lips miętową i bardzo ją lubię. Jeden z lepszych produktów do ust jaki miałam ;)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :* :)
    ZAOBSERWUJECIE nasz blog ? ( dopiero zaczynamy )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostanio wszystkie blogerki piszą o tych szminkach
    Zapraszam:
    fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :D
    Zapraszam :http://normalna-nastoltaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny blog i fajny post :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://owszystkim1232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta wiśniowa jest wspaniała, też ją posiadam i nie zamienię jej na żadną inną :D super blog!
    zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie nie przypadła do gustu, ale fajnie, że tobie się podoba :)
    Zapraszam na mój kanał na yt http://www.youtube.com/user/CelestialNailArt/videos
    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kocham Baby Lips <3

    Zapraszam też do mnie, może coś kogoś zainteresuje :)
    fiteeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba kupię sobie wiśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. posiadam Cherry Me i Mint Fresh, chyba skusze się także na Peach Kiss :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwacja za obserwację lub dodanie blogów w ulubionych blogach ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio w drogerii ich szukałam, ale nie mogłam znaleźć. Następnym razem na pewno kupię Peach Kiss :)

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taką samą baby lips jak ty :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Baby Lips to moje ulubione pomadki :) Nivea to także moja ulubiona firma, jednak nie testowałam jeszcze żadnej z ich szminek :))
    Ja nie mogę oceniać, mam je 2 dni, ale jak na razie sprawują się świetnie!!


    idealclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam baby lips. Youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam Baby Lips wersje Cherry my i jestem zadowolona :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam okazji jeszcze spotkać tych pomadek, ale widziałam już na kilku blogach, że są super :D ja używam takiej z Avonu i też jest cudowna, ma taki ładny zapach :D obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony ja dopiero zaczynam) ;)

    http://heroine-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham baby lips! Mam wszytskie wlasnie oprócz tych dwóch i póki co uwielbiam różowy(nie pamiętam jak ię nazywa) ma cudowny zapach i kolor <3 Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  32. orany kochamy praktycznie wszystkie te rzeczy które pokazujesz baby lips ♥♥♥

    http://igles-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taką pomadkę jest świetna :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę sobie kupic ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie pomadki ;) Fajny post
    Obserwujemy ?jak tak to zacznij i daj znac , a się odwdzięczę
    pozdrawiam :* + kto ci robił wygląd bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Baby Lips! :)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym taką kupić :D Wszyscy się nimi zachwycają :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej pamiętasz nasz blog ? http://pastelove-lovee.blogspot.com/
    Mamy propozycje? Obserwowanie za obserwowanie? My już obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam wszystko to samo XD
    Zapraszam do mnie:) dopiero zaczynam http://emilyy-emilyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Baby Lips <3 A blog ogólnie świetny :)
    Bardzo mi sie podoba i licze że wpadniesz do mnie <3 Dopiero zaczynam c:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz. Pozytywne opinie niezmiernie mnie cieszą, ale konstruktywna krytyka daje mi dużo do myślenia, co w efekcie pozwala doskonalić bloga i siebie. Mam nadzieję, że wyrazicie własne zdanie w komentarzu wiedząc jak dużo ono dla mnie znaczy.

Popularne posty